.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران مدیران ضعیف برکنار می شوند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه به تصمیم گیری برخی مدیران در توسعه استان بی مورد و پوچ است اظهار داشت: مدیران ضعیف فاقد قدرت تصمیم گیری در مازندران برکنار می شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، احمد جمشیدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری گلوگاه افزود: به دلیل ضعف تصمیم گیری و عدم اطلاعات مدیران در استان، این افراد تابغ انسان های جنجالی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران سالم، درستکار، متخصص و متعهد باید جایگزین مدیران ضعیف، بی کفایت و فاقد تصمیم گیری شوند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی مازندران با گلایه مندی از برخی دستگاههای اجرایی استان گفت: متاسفانه با کم کاری و ضعف برخی دستگاههای اجرایی ، مردم از برخورد های مسئولان خسته شدند که باید با راهکارهای مناسب از جمله برخورد با فرد متخلف در دستگاه و حمایت از کارمندان سالم این درد مردم را تسکین دهند.

جمشیدی با بیان اینکه مدیران باید با شجاعت و درایت در دستگاه خود حضور یابند اظهار داشت: مدیران خسته، نا سالم و ناکارآمد در دستگاههای اجرایی جایی ندارند و مانع توسعه ساختار بروکراسی اداری می شوند.

وی از برخی مسئولین استان خواست تا در دولت عدالت محور نهم، با عدالت برخورد با ارباب و رجوع داشته باشند و تعارضات را کنار گذاشته تا در چارچوب قانون خدمات رسانی درستی را به همه اقشار جامعه ارائه دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1387
امیدوارم که گر حکم شود که در شهر مست گیرند هر انچه هست گیرند و نور چشمی ها از قلم نیفتند انشا.........
نا شناس 8 تير 1387
تا حالا که اینگونه نبوده و در حد شعار بوده است.
وقتی مدیرکل یک سازمان در استان مازندران تحت فشار یک نماینده و برای حفظ موقعیت خود ،مدیر زیر مجموعه خود در یکی از شهرستانها را عزل می کند ؛دیگه چه انتظاری باید داشته باشیم.ان هم به این دلیل که ان مدیر در فلان شهرستان از ان نماینده حمایت نکرده است.
وقتی مدیران در بازیهای سیاسی در راس کار قرار می گیرند ،تنها کسانی که قربانی می شوند مردم می باشند.
مردم ما تشنه خدمت مسولین هستند نه اینکه شاهد بازیهای سیاسی نمایندگان و مسولین شهرشان باشند و این یکی از خطرناک ترین کارهایی است که اتش ان دامن مردم را می گیرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.